Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí.
Po příchodu se pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Podle typu zařízení se buď identifikuje dokladem, nebo – u modelů bez čtečky – přímo zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné a intuitivní menu, které uživatele krok za krokem provede výběrem požadované služby.
Na základě zvolené možnosti je pacient zařazen do virtuální fronty – buď v našem systému FRONTA, nebo přímo v ambulantním programu zákazníka, se kterým systém jednoduše propojíme. Vyvolávání probíhá pomocí pořadového čísla nebo jména, a je možné pacienty snadno přesouvat mezi frontami.
Systém zjednodušuje práci v ordinacích. Lékař může jediným kliknutím otevřít kartu pacienta a vyplňovat údaje bez nutnosti ručního přepisování. Automatizace šetří čas, minimalizuje chyby a přispívá ke spokojenosti pacientů. V čekárně zároveň posiluje přehlednost a klid – pacienti jasně vidí své pořadí a vědí, že o jejich přítomnosti má personál přehled. Odbavení tak probíhá bez zbytečného klepání.
Vyberte si z několika variant
Požadovaný počet kiosků a vyvolávacích obrazovek, včetně případných dalších doplňkových položek ke kalkulaci nám sdělte při zadávání poptávky čí následné komunikaci. Náš pracovník Vám podle povahy a velikosti vašich prostor rád doporučí nejvhodnější řešení.
- 
                Co umí systém DISPLEJ?                 Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP) Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP) Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad  Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo  Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Propojení s ambulantními programy ordinací Propojení s ambulantními programy ordinací Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.  Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce  Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
- 
                Co umí systém DISPLEJ LITE?                 Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP). Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP). Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad  Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo  Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Propojení s ambulantními programy ordinací Propojení s ambulantními programy ordinací Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
- 
                Co umí systém PRINT?                 Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP) Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP) Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Propojení s ambulantními programy ordinací. Propojení s ambulantními programy ordinací. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
TOTEM 7
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
        - 
                Co umí systém PRINT?                 Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem. Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Propojení s ambulantními programy ordinací. Propojení s ambulantními programy ordinací. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Bez nutnosti montáže na zeď. Bez nutnosti montáže na zeď. Oboustranné čtení dokladu - vytěží více informací. Oboustranné čtení dokladu - vytěží více informací. Identifikace cestovním pasem. Identifikace cestovním pasem.
TOTEM 15
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
        - 
                Co umí systém PRINT?                 Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem. Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká. Propojení s ambulantními programy ordinací. Propojení s ambulantními programy ordinací. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Automaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové číslo. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně. Bez nutnosti montáže na zeď. Bez nutnosti montáže na zeď. Oboustranné čtení dokladu - vytěží více informací. Oboustranné čtení dokladu - vytěží více informací. Identifikace cestovním pasem. Identifikace cestovním pasem.
Používejte s naším programem, nebo s vaším
K našemu vyvolávacímu systému VŽDY obdržíte i námi vyvinutý program FRONTA Pacientů, ALE....
Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou také integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.
Srovnávací tabulka našich systémů
| Funkce | DISPLEJ | LITE | PRINT MINI | TOTEM 7 | TOTEM 15 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Zjistí od příchozího důvod jeho návštěvy, který předá personálu. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Lze propojit s externími programy a ovládat z nich (váš rezervační program, recepční, apod.) | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Informuje o času příchodu / registrace klienta v čekárně. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Nemá-li klient doklad ani kartu pojišťovny, může se identifikovat dotykovou klávesnicí. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Automaticky přidělí klienta do příslušné fronty podle důvodu návštěvy. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Vyvolá klienta do ordinace příjmením na obrazovce. | ✕ | ✓ | ✓ | ✕ | ✓ | ✓ | 
| Vyvolá klienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem. | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje publikovat reklamy nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce. | ✕ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje registraci klienta kartou pojištěnce nebo OP. | ✓ | ✓ | ✓ | ✕ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje registraci klienta cestovním pasem. | ✕ | ✕ | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje načítat a identifikovat objednané klienty QR kódem. | ✕ | ✕ | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje registraci QR. | ✕ | ✕ | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ | 
| Umožňuje registraci RFID (například zákaznickou kartou nebo čipem). | ✕ | ✕ | ✕ | ✕ | ✓ | ✓ | 
Nepracujete ve zdravotnictví? Zkuste vyvolavak.cz
Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše systémy pro svět mimo zdravotnictví.
 
            
        Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře
Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.
 
     
             
            
         
             
             
             
             
             
             
             
    
             
    
             
    
             
    
            