Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí.
Po příchodu se pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Podle typu zařízení se buď identifikuje dokladem, nebo – u modelů bez čtečky – přímo zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné a intuitivní menu, které uživatele krok za krokem provede výběrem požadované služby.
Na základě zvolené možnosti je pacient zařazen do virtuální fronty – buď v našem systému FRONTA, nebo přímo v ambulantním programu zákazníka, se kterým systém jednoduše propojíme. Vyvolávání probíhá pomocí pořadového čísla nebo jména, a je možné pacienty snadno přesouvat mezi frontami.
Systém zjednodušuje práci v ordinacích. Lékař může jediným kliknutím otevřít kartu pacienta a vyplňovat údaje bez nutnosti ručního přepisování. Automatizace šetří čas, minimalizuje chyby a přispívá ke spokojenosti pacientů. V čekárně zároveň posiluje přehlednost a klid – pacienti jasně vidí své pořadí a vědí, že o jejich přítomnosti má personál přehled. Odbavení tak probíhá bez zbytečného klepání.
Požadovaný počet kiosků a vyvolávacích obrazovek, včetně případných dalších doplňkových položek ke kalkulaci nám sdělte při zadávání poptávky čí následné komunikaci. Náš pracovník Vám podle povahy a velikosti vašich prostor rád doporučí nejvhodnější řešení.
-
Co umí systém DISPLEJ? Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Propojení s ambulantními programy ordinacíAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovcePublikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
-
Co umí systém DISPLEJ LITE? Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Propojení s ambulantními programy ordinacíAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
PRINT
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
-
Co umí systém PRINT? Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
TOTEM 7
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
-
Co umí systém PRINT? Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem.Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.Bez nutnosti montáže na zeďOboustranné čtení dokladu - vytěží více informací.Identifikace cestovním pasem.
TOTEM 15
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
-
Co umí systém PRINT? Identifikovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny, dokladem (OP / ŘP), nebo QR kódem.Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.Bez nutnosti montáže na zeďOboustranné čtení dokladu - vytěží více informací.Identifikace cestovním pasem.
Používáte ambulantní program? Ovládejte frontu pacientů přímo z něj...
Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.
Nepracujete ve zdravotnictví? Zkuste vyvolavak.cz
Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše systémy pro svět mimo zdravotnictví.

Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře
Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.