Jak funguje náš vyvolávací systém pro lékařské ordinace?

Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí. Po příchodu se klient nebo pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Podle verze zařízení se buď se identifikuje dokladem, nebo (u kiosků bez čtečky dokladů) přímo zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné menu, které uživatele krok za krokem vede k výběru správné služby.

Na základě zvolené možnosti zařadí elektronická čekárna pacienta do virtuální fronty, a to buď v námi dodaném programu FRONTA pacientů, nebo přímo v ambulantním programu zákazníka, se kterým náš systém propojíme. Systém umožňuje rychlé přesouvání pacientů mezi frontami a vyvolávání pomocí jména či pořadového čísla.

Sestra v čekárně Neklepat CZ

Systém zjednodušuje práci v ordinacích. Jediným kliknutím mohou lékaři otevřít kartu pacienta a vyplňovat údaje bez nutnosti přepisování. Tento automatizovaný proces šetří čas, minimalizuje chyby a zvyšuje spokojenost pacientů. V čekárně navozuje pocit jistoty a jasný přehled o pořadí. Tím dodává pacientům klid, že personál o jejich přítomnosti ví, a odbavení pacientů se obejde bez klepání.


Používáte ambulantní program? Ovládejte frontu pacientů přímo z něj...

Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.


Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše systémy pro svět mimo zdravotnictví.

Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře

Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.