Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí. Po příchodu se klient nebo pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Záleží na verzi – buď se identifikuje dokladem, nebo (u kiosků bez čtečky dokladů) rovnou zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné menu, které uživatele krok za krokem vede k výběru správné služby.
Na základě zvolené možnosti zařadí kiosek pacienta do virtuální fronty, a to buď v námi dodaném programu FRONTA Pacientů, nebo rovnou v ambulantním programu zakázníka, se kterým náš systém propojíme. Systém umožňuje rychlé přesouvání pacientů mezi frontami, vyvolávání pomocí iniciálů, jména či pořadového čísla.
DISPLEJ
Registrační systém
-
Co umí systém DISPLEJ? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovceVyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce.
DISPLEJ LITE
Vyvolávací systém
-
Co umí systém DISPLEJ LITE? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce.
PRINT
Vyvolávací systém
-
Co umí systém PRINT? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce.
Používáte ambulantní program? Ovládejte frontu pacientů přímo z něj...
Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.
Nepracujete ve zdravotnictví? Zkuste VYVOLÁVÁK.CZ
Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše vyvolávací systémy pro svět mimo zdravotnictví.
Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře
Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.