Jak funguje registrace v kiosku?

  • Identifikace pacienta a důvodu návštěvy Pacient po příchodu do čekárny zvolí důvod své návštěvy na dotykovém displeji. (Nabídku až 10 upravitelných tlačítek definuje sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení.) 
    Následně se pacient identifikuje vložením karty pojišťovny, občanského průkazu (OP) nebo řidičského průkazu (ŘP), případně pomocí dotykové klávesnice.
  • Přenos dat do počítače sestry/lékaře
    Pacient je zařazen do virtuální fronty k příslušnému pracovišti či ordinaci podle zvoleného důvodu návštěvy. Údaje pacienta jsou automaticky vyplněny do jeho karty v ambulantním programu lékaře, bez nutnosti jakéhokoli přepisování.

Co umí pořadový systém DISPLEJ?


Identifikuji totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)

Zjistím a sdělím personálu důvod návštěvy pacienta

Mohu identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, pokud nemá doklad

Automaticky zařadím pacienta na příslušné oddělení podle zvoleného důvodu návštěvy
Přidělím a vytisknu pacientovi pořadové číslo

Jsem propojen s ambulantními programy ordinace

Informuji o čase příchodu/registrace pacienta v čekárně a délce jeho čekání
Vyvolám pacienta příjmením na obrazovce

Vyvolám pacienta pořadovým číslem

Mohu publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce

Zaujaly Vás naše vyvolávací systémy? Napište nám!

Ať už máte obecný dotaz na fungování systému, zajímají vás možnosti propojení s externími programy, nebo chcete vytvořit cenovou kalkulaci, neváhejte se na nás obrátit. Náš pracovník vás bude obratem kontaktovat.


Práce s pacienty je o tolik jednodušší. Hned po příchodu vím, o koho se jedná a kdy má jít na řadu. Navíc využíváme zařízení s displejem, takže mi neobjednaní pacienti mohou jedním kliknutím sdělit důvod návštěvy.

MUDr. Zuzana Hrehorová, Praha

Jaké jsou přínosy pro personál?

  • Výrazné snížení časových a provozních nákladů personálu spojených s identifikací pacienta, zjištěním důvodu návštěvy a přiřazením k ošetřujícímu lékaři či ordinaci.
  • Odstranění nutnosti ručního přepisování údajů z karet zdravotního pojištění do kartotéky – vyhledávání a zakládání nových záznamů lze provést během několika kliknutí.
  • Automatické rozlišení pacientů podle potřeby zásahu lékaře nebo pouze sestry (např. výdej receptu), což výrazně zefektivňuje organizaci práce.
  • Lékař i sestra pracují výhradně v ambulantním programu, bez nutnosti přepínání mezi externími aplikacemi – systém je plně integrován nejen s programy od CGM.

Propojeno s většinou ambulantních programů

Program FRONTA PACIENTŮ v ceně

Díky otevřené API můžeme zařízení propojit i s vaším programem. Pokud nepoužíváte žádný ambulantní program, ke kiosku dostanete náš program FRONTA pro správu čekárny.

DALŠÍ PRODUKTY