Přejít na obsahovou část stránky
1_4

Jak funguje registrace v kiosku?

  • Identifikace pacienta a důvodu návštěvy Pacient po příchodu do čekárny zvolí důvod své návštěvy na dotykovém displeji. (Nabídku až 10 upravitelných tlačítek definuje sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení.) 
    Následně se pacient identifikuje vložením karty pojišťovny, občanského průkazu (OP) nebo řidičského průkazu (ŘP), případně pomocí dotykové klávesnice.
  • Přenos dat do počítače sestry/lékaře
    Pacient je zařazen do virtuální fronty k příslušnému pracovišti či ordinaci podle zvoleného důvodu návštěvy. Údaje pacienta jsou automaticky vyplněny do jeho karty v ambulantním programu lékaře, bez nutnosti jakéhokoli přepisování.

Co umí pořadový systém DISPLEJ?


1_7

Identifikuje totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)

1_7
Zjistí a sdělí personálu důvod návštěvy pacienta
1_7

Identifikuje pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, pokud nemá doklad

1_7
Automaticky zařadí pacienta na příslušné oddělení podle zvoleného důvodu návštěvy
2_7
Přidělí a vytiskne pacientovi pořadové číslo
1_7

Je propojen s ambulantními programy ordinace

1_7
Informuje o čase příchodu/registrace pacienta v čekárně a délce jeho čekání
2_7
Vyvolá pacienta příjmením na obrazovce
2_7

Vyvolá pacienta pořadovým číslem

2_7
Publikuje reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce

Zaujaly Vás naše vyvolávací systémy? Napište nám!

Ať už máte obecný dotaz na fungování systému, zajímají vás možnosti propojení s externími programy, nebo chcete vytvořit cenovou kalkulaci, neváhejte se na nás obrátit. Náš pracovník vás bude obratem kontaktovat.


Práce s pacienty je o tolik jednodušší. Hned po příchodu vím, o koho se jedná a kdy má jít na řadu. Navíc využíváme zařízení s displejem, takže mi neobjednaní pacienti mohou jedním kliknutím sdělit důvod návštěvy.

MUDr. Zuzana Hrehorová, Praha

Jaké jsou přínosy pro personál?

  • Výrazné snížení časových a provozních nákladů personálu spojených s identifikací pacienta, zjištěním důvodu návštěvy a přiřazením k ošetřujícímu lékaři či ordinaci.
  • Odstranění nutnosti ručního přepisování údajů z karet zdravotního pojištění do kartotéky – vyhledávání a zakládání nových záznamů lze provést během několika kliknutí.
  • Automatické rozlišení pacientů podle potřeby zásahu lékaře nebo pouze sestry (např. výdej receptu), což výrazně zefektivňuje organizaci práce.
  • Lékař i sestra pracují výhradně v ambulantním programu, bez nutnosti přepínání mezi externími aplikacemi – systém je plně integrován nejen s programy od CGM.

Propojeno s většinou ambulantních programů

Program FRONTA PACIENTŮ v ceně

Díky otevřené API můžeme zařízení propojit i s vaším programem. Pokud nepoužíváte žádný ambulantní program, ke kiosku dostanete náš program FRONTA pro správu čekárny.

menu3_detail_SW-Fronta-1

DALŠÍ PRODUKTY

registracni-kiosek-pro-pacienty-v-cekarne

Elektronická frontaDISPLEJ

POUZE REGISTRAČNÍ KIOSEK

Evidence-pacientu-a-vyvolavani-do-ordinace

Vyvolávací systémLITE

REGISTRAČNÍ KIOSEK + VYVOLÁVACÍ MODUL

print_vyvolavaci-system-pro-lekare_1

Vyvolávací systém PRINT

 REGISTRAČNÍ KIOSEK + TISKÁRNA ŠTÍTKŮ + VYVOLÁVACÍ MODUL

Totem-7

Vyvolávací systém TOTEM 7

 REGISTRAČNÍ KIOSEK + TISKÁRNA ŠTÍTKŮ + VYVOLÁVACÍ MODUL