Služba technické podpory a předplatného programové údržby je poskytována za účelem zajištění kontinuity funkčnosti systému NEKLEPAT CZ instalovaného do technické infrastruktury zákazníka.
Služba zahrnuje:
- Upgrade funkcí programu fronty
Upgrade je uvolňován minimálně 4x/1 rok. V rámci upgradu jsou prováděna vylepšení stávajících funkci, implementovány funkce nové, optimalizovány funkce optického rozpoznávání a rozvíjena komponenta programového propojení s ambulantními programy CGM (určena pro zákazníky využívající integrovanou verzi zařízení). - Technická podpora
v rozsahu 0,25 hod./měsíc. (podpora je zaměřena zejména na konfiguraci zařízení v síti a korekce nastavení)
Oprávněné propojení s ambulantními programy CGM (MEDICUS, PC DOKTOR, PC DENT, AMICUS, DENTIST+)
Při koupi produktu NEKLEPAT CZ vč. propojení s ambulantními programy CGM získáte komplexní řešení integrované s Vaším lékařským softwarem.
Nákup oprávněného propojení s ambulantním programem je podmíněn nákupem předplatného programové podpory v jehož rámci zajišťujeme trvalou kompatibilitu systému NEKLEPAT CZ a ambulantních programů od CGM.
CENA TECHNICKÉ PODPORY, PROPOJKY A PROGRAMOVÉ ÚDRŽBY:
Pokud vlastníte elektronickou čtečku DISPLEJ nebo BASIC jeho technická podpora činí:
350,- Kč bez DPH/kalendářní měsíc
Pokud vlastníte nadstavbový Vyvolávací systém LITE jeho technická podpora činí:
75,- Kč bez DPH/kalendářní měsíc
Pokud vlastníte nadstavbový Vyvolávací systém PRINT jeho technická podpora činí:
112,- bez DPH/kalendářní měsíc
Servisní služby, které nejsou v rámci technické podpory. Jde zpravidla o technické zajištění v případě, že svoji ordinaci stěhujete a potřebujete systém přesunout a znovu zprovoznit, nefunkčnost zařízení zaviněné třetí osobou, apod.