Upravit stránku

Co obsahuje položka "Technická podpora, propojka a programová údržba"?

Služba technické podpory a předplatného programové údržby je poskytována za účelem zajištění kontinuity funkčnosti systému NEKLEPAT CZ instalovaného do technické infrastruktury zákazníka.

Služba zahrnuje:

  • Upgrade funkcí programu fronty 
    Upgrade je uvolňován minimálně 4x/1 rok. V rámci upgradu jsou prováděna vylepšení stávajících funkci, implementovány funkce nové, optimalizovány funkce optického rozpoznávání a rozvíjena komponenta programového propojení s ambulantními programy CGM (určena pro zákazníky využívající integrovanou verzi zařízení).
  • Technická podpora
    v rozsahu 0,25 hod./měsíc. (podpora je zaměřena zejména na konfiguraci zařízení v síti a korekce nastavení)

Oprávněné propojení s ambulantními programy CGM (MEDICUS, PC DOKTOR, PC DENT, AMICUS, DENTIST+)

Při koupi produktu NEKLEPAT CZ vč. propojení s ambulantními programy CGM získáte komplexní řešení integrované s Vaším lékařským softwarem.

Nákup oprávněného propojení s ambulantním programem je podmíněn nákupem předplatného programové podpory v jehož rámci zajišťujeme trvalou kompatibilitu systému NEKLEPAT CZ a ambulantních programů od CGM.

CENA TECHNICKÉ PODPORY, PROPOJKY A PROGRAMOVÉ ÚDRŽBY:

Pokud vlastníte elektronickou čtečku DISPLEJ nebo BASIC jeho technická podpora činí:

350,- Kč bez DPH/kalendářní měsíc

 

Pokud vlastníte nadstavbový Vyvolávací systém LITE jeho technická podpora činí: 

75,- Kč bez DPH/kalendářní měsíc

Pokud vlastníte nadstavbový Vyvolávací systém PRINT jeho technická podpora činí:

112,- bez DPH/kalendářní měsíc

Servisní služby, které nejsou v rámci technické podpory. Jde zpravidla o technické zajištění v případě, že svoji ordinaci stěhujete a potřebujete systém přesunout a znovu zprovoznit, nefunkčnost zařízení zaviněné třetí osobou, apod.

375,- Kč / 0,25 hod.