Upravit stránku
Myslím, že čtečka je jediným řešením, jak zklidnit a zorganizovat pacienty v čekárně, aniž by musela sestra vycházet. S klidným pacientem se pracuje velmi dobře a časově efektivně. Výraznou předností je přímá komunikace s databází pacientů- zkracuje zápisy pacientů, zlepšuje komunikaci s pojišťovnami - eliminuje chyby. Tento systém lze určitě doporučit, je jednoznačným přínosem.
MUDr. Skalická, Praha

Co umí pořadový systém BASIC?


Identifikuji totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)

Zjistím a sdělím  personálu důvod návštěvy pacienta

Mohu identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad

Automaticky přidělím pacienta na příslušné oddělení, dle zvoleného důvodu návštěvy
Přidělím a vytisknu pacientovi pořadové číslo

Jsem propojen s ambulantními programy ordinace

Informuji o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká
Vyvolám pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce

Vyvolám pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem

Mohu publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce

   Integrováno s programy: 

Díky otevřené API můžeme zařízení propojit i s vaším programem. Pokud nepoužíváte žádný ambulantní program, ke kiosku dostanete náš program FRONTA pro správu čekárny.

Jak registrační kiosek BASIC funguje?

  • Identifikace totožnosti pacienta
    Pacient při příchodu do čekárny vloží dle návodu kartičku pojišťovny do registračního kiosku a zvukovým a vizuálním signálem (zelené světlo) je informován o úspěšné registraci do fronty.
  • Přenos dat
    Data jsou automaticky přeneseny do počítače lékaře/sestry, kde se automaticky vyplní do karty pacienta bez nutnosti opisování, nebo je na jejich základě karta pacienta otevřena.
  • Práce s čekajícími pacienty
    V progamu fronta, nebo ve vašem ambulantním programu, můžete registrované pacienty dle potřeby přidělovat do příslušných virtuálních front.

Jaké jsou přínosy zařízení pro personál?

  • Snadná identifikace pacienta a tím i možnost efektivnějšího rozlišení prioritních pacientů, nebo dělení úkonů lékaře a sestry
  • Snížení nákladů na čas i režiji. Sestra / lékař ušetří spoustu času při nucených úkonech a komunikací při příjmu pacienta (identifikace pacienta, určení ošetřujícího lékaře/ordinace) atp.
  • Eliminace přepisů údajů z karet ZP do kartotéky (vyhledávání, zakládání nových záznamů) - vše možné uskutečnit v podobě pár kliknutí
  • Lékař/sestra pracuje výhradně v prostředí ambulantního programu, který již zná. Díky integraci s ambulantními programy lze systém ovládat přímo z vašeho programu, bez nutnosti nahlížet do externě spuštěných aplikací (plná integrace s programy CGM)

Ostatní produkty

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti