Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Myslím, že čtečka je jediným řešením, jak zklidnit a zorganizovat pacienty v čekárně, aniž by musela sestra vycházet. S klidným pacientem se pracuje velmi dobře a časově efektivně. Výraznou předností je přímá komunikace s databází pacientů- zkracuje zápisy pacientů, zlepšuje komunikaci s pojišťovnami - eliminuje chyby. Tento systém lze určitě doporučit, je jednoznačným přínosem.
Co umí pořadový systém BASIC?

Identifikuji totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)

Zjistím a sdělím personálu důvod návštěvy pacienta

Mohu identifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li doklad

Automaticky přidělím pacienta na příslušné oddělení, dle zvoleného důvodu návštěvy

Přidělím a vytisknu pacientovi pořadové číslo

Jsem propojen s ambulantními programy ordinace

Informuji o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čeká

Vyvolám pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce

Vyvolám pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem

Mohu publikovat reklamní nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce
Integrováno s programy:






Díky otevřené API můžeme zařízení propojit i s vaším programem. Pokud nepoužíváte žádný ambulantní program, ke kiosku dostanete náš program FRONTA pro správu čekárny.
Jak registrační kiosek BASIC funguje?
- Identifikace totožnosti pacienta
Pacient při příchodu do čekárny vloží dle návodu kartičku pojišťovny do registračního kiosku a zvukovým a vizuálním signálem (zelené světlo) je informován o úspěšné registraci do fronty. - Přenos dat
Data jsou automaticky přeneseny do počítače lékaře/sestry, kde se automaticky vyplní do karty pacienta bez nutnosti opisování, nebo je na jejich základě karta pacienta otevřena. - Práce s čekajícími pacienty
V progamu fronta, nebo ve vašem ambulantním programu, můžete registrované pacienty dle potřeby přidělovat do příslušných virtuálních front.
Jaké jsou přínosy zařízení pro personál?
- Snadná identifikace pacienta a tím i možnost efektivnějšího rozlišení prioritních pacientů, nebo dělení úkonů lékaře a sestry
- Snížení nákladů na čas i režiji. Sestra / lékař ušetří spoustu času při nucených úkonech a komunikací při příjmu pacienta (identifikace pacienta, určení ošetřujícího lékaře/ordinace) atp.
- Eliminace přepisů údajů z karet ZP do kartotéky (vyhledávání, zakládání nových záznamů) - vše možné uskutečnit v podobě pár kliknutí
- Lékař/sestra pracuje výhradně v prostředí ambulantního programu, který již zná. Díky integraci s ambulantními programy lze systém ovládat přímo z vašeho programu, bez nutnosti nahlížet do externě spuštěných aplikací (plná integrace s programy CGM)