Upravit stránku

Co získáte při pořízení vyvolávacího systému, jak na něj reagují pacienti a na co se nás zákazníci při pořízení nejčastěji ptají?

Přemýšlíte o pořízení vyvolávacího systému do Vaší ordinace, ale bojíte se reakce pacientů?

Sepsali jsme pro Vás pár bodů, se kterými se nejčastěji setkáváme při pořizování vyvolávacího systému.

 

  • K čemu tedy vyvolávací systém v čekárně slouží, a jak nám pomůže zefektivnit chod ordinace? 

Hlavním cílem je samozřejmě vyvolání pacienta do příslušné ordinace. Díky vyvolávacímu systému sestra nemusí Xkrát denně běhat ke dveřím, ale stačí když pomocí jediného tlačítka vyvolá pacienta do ordinace. Vyvolávat pacienty si může i sám lékař dle svých potřeb a to přímo z ambulantního programu.  

Snažíme se, abychom Vám komunikaci s pacienty co nejvíce usnadnili. A proto jsme vyvolávací systémy uzpůsobili tak, abyste pomocí jejich obrazovky mohli také pacientům sdělit důležité informace, které se většinou ztratí uprostřed přeplněných nástěnek nebo si jich pacienti vůbec nevšimnou. Toto je další užitečná funkce vyvolávacího systému - a to SDĚLOVACÍ.

Díky tomu, že pacienti čekají na vyvolání máte jejich plnou pozornost, obrazovka vyvolávacího systému,  je tedy to nejlepší místo, kam umístit důležité provozní informace nebo reklamu. 

A co všechno můžeme na vyvolávací obrazovce promítat?

  • Informace, které se budou promítat jako prezentace (např. ordinační doba, záskok v době nepřítomnosti, ceník služeb nehrazené zdravotní pojišťovnou, provozní oznámení).
  • Video reklamu  - Má Vaše ordinace nebo zdravotní zařízení, ve kterém se Vaše ordinace nachází svou video reklamu na portále youtube? V obrazovce vyvolávacího systému jí snadno pustíte, popřípadě lze i řešit přehrávání v offline modu.
  • Odpočinková videa - Videa pro vytvoření příjemné atmosféry v čekárně. 
  • Prostě zkrátka cokoli chcete svým pacientům sdělit. :-)
  • Porušují vyvolávací systémy GDPR?

Toto téma je velice často tázané. Náš vyvolávací systém byl vytvořen tak, aby neporušoval zásady ochrany osobních údajů, tzn. aby nepublikoval citlivá osobní data o pacientech. Při vyvolání je použito pouze příjmení a iniciála křestního jména pacienta (v případě Vyvolávacího systému LITE) nebo pořadové číslo (v případě Vyvolávacího systému PRINT) a ty jsou z hlediska GDPR povoleny.

Vyvolávací systém LITE funguje na úplně stejném principu, jako když sestřička výjde z ordinace a zavolá jméno pacienta. Na obrazovce tedy uvidíte jenom jméno pacienta, a do které ordinace se má dostavit. 

Problematice vyvolávání pacientů a GDPR jsme věnovali samostatný článek, ve kterém najdete vyjádření experta z Úřadu pro ochranu osobních údajů. Přečíst zde

  • A jak reagují na vyvolávací systém pacienti?

Překvapivě velmi pozitivně, jelikož se s vyvolávacími systémy setkali už v jiných oblastech, například na městských úřadech, poště nebo v restauračních zařízeních. Vzbuzuje v nich uklidňující pocit, že už je nikdo nepředběhne, a že na ně nikdo nezapomene. Používáním vyvolávacího systému předcházíte konfliktním situacím v čekárně, jak mezi pacienty, tak mezi pacienty a personálem. Zeptali jsme se několika našich zákazníků, jak jejich pacienti na vyvolávací systém reagují a odpovědi se shodují v tom, že velmi pozitivně.  

Na reference některých našich zákazníků se můžete podívat přímo zde.