Jak funguje náš vyvolávací systém pro lékařské ordinace?

Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí. Po příchodu se klient nebo pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Záleží na verzi – buď se identifikuje dokladem, nebo (u kiosků bez čtečky dokladů) rovnou zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné menu, které uživatele krok za krokem vede k výběru správné služby.

Na základě zvolené možnosti zařadí elektronická čekárna pacienta do virtuální fronty, a to buď v námi dodaném programu FRONTA pacientů, nebo rovnou v ambulantním programu zakázníka, se kterým náš systém propojíme. Systém umožňuje rychlé přesouvání pacientů mezi frontami, vyvolávání pomocí iniciálů, jména či pořadového čísla.

Sestra v čekárně Neklepat CZ
Systém zjednodušuje práci v ordinacích. Jediným kliknutím mohou lékaři otevřít kartu pacienta a vyplňovat údaje bez přepisování. Tento automatizovaný proces šetří čas, minimalizuje chyby a zvyšuje spokojenost pacientů. V čekárně navozuje pocit jistoty a jasný přehled o pořadí. Tím dodává poacientům klid, že personál o jejich přítomnosti ví a odbavení pacientů se obejde bez klepání.

Používáte ambulantní program? Ovládejte frontu pacientů přímo z něj...

Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.


Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše systémy pro svět mimo zdravotnictví.

Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře

Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.