Vyvolávací systém přináší do čekáren efektivitu a pohodlí. Po příchodu se klient nebo pacient jednoduše zaregistruje v kiosku. Záleží na verzi – buď se identifikuje dokladem, nebo (u kiosků bez čtečky dokladů) rovnou zvolí důvod návštěvy na dotykovém displeji. Moderní kiosky nabízejí přehledné menu, které uživatele krok za krokem vede k výběru správné služby.
Na základě zvolené možnosti zařadí elektronická čekárna pacienta do virtuální fronty, a to buď v námi dodaném programu FRONTA pacientů, nebo rovnou v ambulantním programu zakázníka, se kterým náš systém propojíme. Systém umožňuje rychlé přesouvání pacientů mezi frontami, vyvolávání pomocí iniciálů, jména či pořadového čísla.
DISPLEJ
Kiosek do čekárny
-
Co umí systém DISPLEJ? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovceVyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
DISPLEJ LITE
Kiosek + vyvolávací modul
-
Co umí systém DISPLEJ LITE? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.
Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
PRINT
Kiosek s tiskárnou + vyvolávací modul
-
Co umí systém PRINT? Identifkovat totožnost pacienta v čekárně kartou pojišťovny nebo dokladem (OP / ŘP)Zjistit a sdělit personálu důvod návštěvy pacienta, respektive pacientem zadanou volbu na displeji.Informovat o času příchodu / registrace pacienta v čekárně a jak dlouho čekáPropojení s ambulantními programy ordinacíIdentifikovat pacienta v čekárně pomocí dotykové klávesnice, nemá-li dokladAutomaticky přidělit pacienta na příslušné oddělení/pracoviště podle zvoleného důvodu návštěvy.Přidělit a vytisknout pacientovi pořadové čísloVyvolat pacienta do příslušné ordinace příjmením na obrazovce.Vyvolat pacienta do příslušné ordinace přiděleným pořadovým číslem.Publikovat reklamní nebo informativní sdělení na obrazovce v čekárně.
Používáte ambulantní program? Ovládejte frontu pacientů přímo z něj...
Vyvolávací a pořadové systémy NEKLEPAT CZ jsou integrovány s předními ambulantními programy u nás, jako jsou MEDICUS, AMICUS, PC DOKTOR, PC DENT, CGM MEDISTAR, DENTIST+, SMARTMEDIX. Používáte některý z těchto programů? Díky vzájemnému propojení můžete organizovat frontu pacientů a jejich vyvolávání přímo z prostředí programu, který znáte. Můžete jedním kliknutím otevřít kartu příchozího pacienta, založit nového pacienta, přidělit ho do správné fronty a vyvolat do správných dveří, apod.
Nepracujete ve zdravotnictví? Zkuste vyvolavak.cz
Vyvoláváme i na úřadech, v půjčovnách či zákaznických centrech. Prohlédněte si naše systémy pro svět mimo zdravotnictví.
Moderní vybavení do čekárny Vaší ordinace, které usnadní práci sestry i lékaře
Jedná se o ucelené řešení zaměřené na evidenci příchozích pacientů, zjištění důvodu návštěvy a řízení jejich fronty v čekárně. Účelem je optimalizace práce zdravotní sestry nebo recepční. Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je v čekárně lékaře identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny. Ideální řešení pro všechny kdo chtějí moderní vybavení ordinace a maximální ulehčení práce.