Co je třeba vzít v úvahu?
1 Umístění kiosku
Jedním z klíčových faktorů pro úspěšné využití je umístění registračního kiosku. Pro maximální efektivitu by měl být umístěn na strategickém místě, kde pacienti nevyhnutelně procházejí směrem k ordinacím, nejlépe ve společné čekárně. Pokud jsou ordinace situovány na různých místech nemocnice (jiná poschodí, druhá strana chodby atd.) využití jednoho kiosku by mohlo znamenat neefektivní přesuny pacientů a absolutní nepraktičnost využití.
2 Nároky na menu
Menu pořadového kiosku je navržené tak, aby dokázalo obsloužit více ordinací. Systém je flexibilní a umožňuje uživatelům nastavení tlačítek podle potřeb. Tlačítka mohou být nastavena jak pro zvolení důvodu návštěvy (např. vyšetření, objednané vyšetření, vyzvednutí receptu, dotaz apod.) nebo pro zvolení příslušné ordinace či lékaře. V kiosku je také možné nastavit menu víceúrovňové. Pacient se tak může proklikat skrze výběr ordinace až po důvod návštěvy. Pokud je ale menu víceúrovňové, je třeba zajistit, aby všechny potřebné volby byly dostatečně přehledné a snadno přístupné. Je ale také nutné myslet na to, že při příliš velkém množství tlačítek by mohla registrace působit chaoticky a snížit tak spokojenost pacientů. Proto je důležité volbu tlačítek důkladně promyslet a nastavit jen množství, které bude optimální.
Propojení registračního kiosku s ambulantním programem
Značnou výhodou registračního kiosku je, může být propojený s mnoha lékařskými programy a to díky otevřeným API. Díky napojení systému s vaším ambulantním programem lze systém nakonfigurovat tak, že při zvolení důvodu návštěvy systém pacienta zařadí do správné fronty na dané pracoviště či ke konkrétnímu lékaři.
Software pro řízení virtuálních front je nainstalován na jednom hlavním počítači, ke kterému se pak mohou připojit další lékařská oddělení. Výhodou našeho registračního a vyvolávacího systému také je, že v ceně je spolu s registračním kioskem také neomezený počet licencí programu, což znamená, že systém můžete mít na několika zařízeních v několika ordinacích bez příplatku.
Výhody sdíleného kiosku
- efektivní vynaložení nákladů
- možnost zařazení nově vzniklých pracovišť do systému
- neomezený počet licencí programu v ceně - součást každého registračního kiosku
- jednodušší a efektivnější organizace front ve společné čekárně
Pro výběr té nejvhodnější možnosti pro vaše prostory nám neváhejte napsat, rádi vám s výběrem poradíme.