Dne 24. července jsme vyrazili okouknout, jak náš Vyvolávací systém LITE funguje v praxi. Pan doktor Řehák je v systému NEKLEPAT CZ od září loňského roku a nadstavbový vyvolávací systém používá už přibližně měsíc. Je tak prvním uživatelem této nadstavby naší elektronické čekárny. Nebál se dnešního strašáka jménem GDPR, protože tento pořadový systém do čekárny není v žádném rozporu s novým zákonem. GDPR povoluje vyvolávat pacienta jménem. A tak taky náš vyvolávací systém funguje. Vyvolá pacienta pomocí příjmení a iniciály křestního jména a všechny ostatní údaje sejmuté z kartičky slouží pouze pro potřeby doktora.

 

Jakožto první uživatel nám MUDr. Řehák potvrdil to, že se pacienti rychle naučili zařízení používat, zrychlilo se odbavení pacientů a získal přehled o pořadí pacientů v čekárně i důvodu jejich návštěvy.

Pacienti na zařízení také reagují velice pozitivně a do ordinace se rádi vrací. Systém v nich vzbuzuje pocit klidu a jistoty, že o nich sestra nebo pak doktor vědí. Tím se řeší problém, že někteří pacienti sedí v čekárně už delší dobu a sestra ještě ani neví, že už jsou v čekárně.

Na videu se můžete podívat, jak Vyvolávací systém LITE funguje v praxi. 

Vyzpovídali jsme pana doktora 

1. Jak jste se o zařízení NEKLEPAT CZ dozvěděl?

Myslím že prvotní informace byla od některého z pracovníků f. CGM, ještě před inzercí v Bulletinu CGM. Pak už jsem jen čekal, až se objeví vylepšená verze s tlačítky a byla to jasná volba.

2. Proč jste se pro elektrickou evidenci pacientů rozhodl? Co Vám přinesl nadstavbový vyvolávací systém?

Obecně jsem příznivcem integrace všech funkcí v jednom rozhraní, to preferuji daleko více, než třeba cenovku. Objednávkový systém je pacienty žádán a  pojišťovnou bonifikován, tak si myslím, že by tento modul měl být v moderních ordinacích přítomen. Navíc si dokážu představit další možná praktická vylepšení. Systém funguje téměř bezchybně a jako velké plus hodnotím i okamžitou dostupnost servisního technika, který řeší on-line neodkladně jakýkoliv zádrhel. Ohledně vyvolávajícího panelu je to otázka zvyku, problém mohou mít pouze pacienti, kteří sedí pod monitorem, ale v naší ordinaci máme kamerový systém i elektronického vrátného s reproduktorem, takže pacienta, který nereaguje můžeme přímo oslovit, většinou to ale není potřeba. 

3. Jak reagují na NEKLEPAT CZ pacienti?

Někteří jsou udiveni, ale spíše v dobrém, schopnost adaptace pacientů na novinky je většinou rychlá, každý chce být přeci ošetřen co nejdříve.

4. S průběhem objednávky a montáží jste byl spokojen?

Tak tady je to naprostá spokojenost, přístup kolegy technika byl na 5x*****.

Vyvolávací systém LITE