Upravit stránku

Dne 24. července jsme vyrazili okouknout, jak náš Vyvolávací systém LITE funguje v praxi. Pan doktor Řehák je v systému NEKLEPAT CZ od září loňského roku a nadstavbový vyvolávací systém používá už přibližně měsíc, a je tak prvním uživatelem této nadstavby naší elektronické čekárny. Nebál se dnešního strašáka jménem GDPR, protože tento pořadový systém do čekárny není v žádném rozporu s novým zákonem. GDPR povoluje vyvolávat pacienta jménem. A tak taky náš vyvolávací systém funguje. Vyvolá pacienta pomocí příjmení a iniciály křestního jména a všechny ostatní údaje sejmuté z kartičky slouží pouze pro potřeby doktora.

 

Jakožto první uživatel nám MUDr. Řehák potvrdil to, na čem je celý tento systém postaven. A to, že se pacienti rychle naučili zařízení používat, zrychlilo se odbavení pacientů a získal přehled o pořadí pacientů v čekárně i důvodu jejich návštěvy.

Pacienti na zařízení také reagují velice pozitivně a do ordinace se rádi vrací. Systém v nich vzbuzuje pocit klidu a jistoty, že o nich sestra nebo pak doktor vědí. Tim se řeší problém, který je u některých ordinací i v dnešní době, že někteří pacienti sedí v čekárně už delší dobu a sestra ještě ani neví, že už jsou v čekárně.

Na videu se můžete podívat, jak Vyvolavací systém LITE funguje v praxi. 

Vyzpovídali jsme pana doktora. 

1. Jak jsem se o zařízení NEKLEPAT CZ dozvěděl?

Myslím že prvotní informace byla od některého z pracovníků f. CGM,
ještě před inzercí v Bulletinu CGM. Pak už jsem jen čekal, až se objeví
vylepšená verze s tlačítky a byla to jasná volba.

2. Proč jste se pro elektrickou evidenci pacientů rozhodl? Co Vám přinesl
nadstavbový vyvolávací systém
?

Obecně jsem příznivcem integrace všech funkcí v jednom rozhraní, to
preferuji daleko více, než třeba cenovku. Objednávkový systém je pacienty
žádán a  pojišťovnou bonifikován, tak si myslím, že by tento modul měl být v
moderních ordinacích přítomen. Navíc si dokážu představit další možná
praktická vylepšení. Systém funguje téměř bezchybně a jako velké plus
hodnotím i okamžitou dostupnou servisního technika, který řeší on-line
neodkladně jakýkoliv zádrhel. Ohledně vyvolávajícího panelu je to otázka
zvyku, problém mohou mít pouze pacienti, kteří sedí pod monitorem, ale v
naší ordinaci máme kamerový systém i elektronického vrátného s
reproduktorem, takže pacienta, který nereaguje můžeme přímo oslovit,
většinou to ale není potřeba. 

3. Jak reagují na NEKLEPAT CZ pacienti?

Někteří jsou udiveni, ale spíše v dobrém, schopnost adaptace pacientů na
novinky je většinou rychlá, každý chce být přeci ošetřen co nejdříve.

4. S průběhem objednávky a montáží jste byl spokojen?

Tak tady je to naprostá spokojenost, přístup kolegy technika byl na
5x*****.

 

Vyvolávací systém LITE
Vyvolávací systém LITE
Vyvolávací systém LITE