Obecná charakteristika

Jedná se o ucelené řešení kombinující hardwarové a softwarové vybavení, zaměřené na řízení fronty návštěvníků v čekárnách lékařských ordinací a optimalizaci práce provozního personálu (zdravotní sestra, recepční).

Řešení je kombinací čtecího zařízení (dále „čtečka“) umístěného v čekárně, popř. na recepci a propojeného se softwarem v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů.

Příchozí pacient je identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny (EHIC), kterou vloží do čtečky.


Po vložení a načtení karty ve čtečce, jsou údaje pacienta přeneseny do programu fronty (program na PC lékaře, resp. zdrav sestry/recepční), kde s nimi může obsluha dále pracovat  - např. přenést údaje pacienta do lékařského SW (spuštění karty pacienta), přiřazovat pacienta z fronty na jednotlivá lékařská pracoviště atd.

V programu fronty je mj. k dispozici FOTOGRAFIE lícové strany karty s údaji pacienta.
Tímto je zajištěna plná čitelnost obsahu karty pro obsluhující personál i v případě snížené tiskové kvality karty, zapřičiňující výskyt možných nedostatků při elektronickém rozpoznávání obsahu.

Program řízení fronty pacientů svým uživatelům nabízí:

  • Správu více pracovišť a "distribuce" pacienta mezi pracovišti (ordinacemi).
  • Integraci s ambulantními programy MEDICUS nebo TURBOASISTENT - založení nového pacienta s pomocí načtených údajů z karty, aktivace záznamu existujícího pacienta přímo z fronty.
    Zařízení je možné pořídit i jako samostatný systém bez integrace s ambulantními programy.
  • Sledování stavu "odbavení" pacienta.
  • Možnost definice typů návštěv a barevné rozlišení záznamů ve frontě dle tohoto příznaku.

A co Vám systém nabízený pod názvem NEKLEPAT CZ přinese?

Z pohledu personálu zdrav. zařízení:

  • Eliminace časových nákladů spojených s manuálním přepisem identifikačních údajů do karty pacienta, ručním vyhledáváním v kartotéce a neustálým přecházením do čekárny.
  • Eliminace překlepů vznikajících při ručním zadávání dat.
  • Přehled o stavu čekárny – informace o počtu pacientů v čekárně vč. jejich identifikačních údajů.
  • Informace o stavu odbavení pacientů – přidělování na pracoviště (ordinace).

Z pohledu pacientů:

  • Indikace přítomnosti v čekárně - sestra ví ihned o čekajícím pacientovi.
  • Jednoznačně stanovené pořadí pacientů – možnost změn pořadí fronty obsluhujícím personálem.
  • Zkrácení doby vstupního „odbavení“ pacienta.

Máte zájem o bližší informace? Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat - kontaktní formulář naleznete ZDE.

Máte náměty na rozšíření?

Vyžuili byste doplňkové funkce, které naše zařízení zatím nenabízí? (např. vyvolávací systém, apod.) 
Napište nám, rádi Vám nabídneme možnost vývoje individuálních nástrojů a řešení.
 

Máte zájem o osobní ukázku nebo informace o zařízení? Dejte nám vědět.

  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.