V souvislosti s momentální situací jistě více řešíte bezpečí svých pacientů a svého zdravotnického personálu. Představujeme Vám možnost, jak využít zařízení NEKLEPAT CZ pro bezpečné a bezkontaktní přijetí pacientů. Pomocí zařízení BASIC nebo DISPLEJ identifikujete své příchozí pacienty bez nutnosti osobního výběru karet zdravotní pojišťovny.
Tím recepční nebo sestra eliminuje fyzický kontakt s pacientem při převzetí kartičky pojišťovny. Rovněž urychlí celý proces odbavení pacienta (neustálé přepisování identifikačních údajů do softwaru, práce s kartotékou, vyhledávání úkonů, apod.). Čímž se zkrátí doba pobytu pacientů v čekárně.
Pacienty si tak můžete "roztřídit" už při příchodu do čekárny například na akutní a ty, kteří potřebují vyřešit pouze administrativní záležitosti (podpis, razítko, recept, apod.).
Omezte vcházení sestry do čekárny a vyvolávejte si pacienty do ordinace pomocí vyvolávacího systému. Vyvolávací systém ovládáte přímo z Vašeho ambulantního programu a jeho použití je velmi jednoduché.
Obrazovku vyvolávacího systému, která je umístěna v čekárně, můžete použít jako i jako informační kiosek. To znamená, že spolu s vyvolávacími údaji lze promítat i sdělení lékaře (např. upozornění o nutnosti zachování hygienických podmínek, nošení ochranných roušek, ordinační hodiny, apod.).
Jsme rádi, že jsme se mohli zapojit do projektu #vyprazdnitcekarny, který podporuje myšlenku bezpečného příjmu pacientů. Veškeré informace o tomto projektu naleznete zde na https://www.vyprazdnitcekarny.cz/